poniedziałek, 14 października 2013

konkurs!

Dzisiaj będzie krótko i na temat, jako, że przeszłam dziś sporo kilometrów z moimi chłopakami w Zoo i dosłownie padam ;)




Zgodnie z obietnicą, ogłaszamy nasz pierwszy konkurs!

Motto, które nam przyświeca to: “Creativity is intelligence having fun.” – Albert Einstein. 


 
Jakie jest Wasze ulubione motto dotyczące kreatywności i dlaczego? 

Warunki uczestnictwa:
1. Polub nasz profil na facebooku, jak jeszcze nie lubisz ;)
2. Udostępnij post o Tutkach na swojej tablicy oraz zachęć innych do udziału w konkursie.
3. Napisz motto i krótko uzasadnij dlaczego jest Twoim ulubionym.

Swoje propozycje wpisujcie pod tym postem.

Na Wasze odpowiedzi czekamy do końca tygodnia (niedziela 20.10.2013 do godz.23:59). Ogłoszenie wyników w poniedziałek.

Najciekawsze propozycje nagrodzimy premierowym zestawem Tutki duże plus Tutki małe (wybór przedmiotu do wyplecenia będzie oczywiście po stronie zwycięzcy)- zostawiamy sobie możliwość nagrodzenia więcej niż jednej osoby! Czekam z niecierpliwością na Wasze pomysły.

Pozdrawiam jesiennie J


7 komentarzy:

  1. Moje motto to:
    "Kreatywność to pozwolenie sobie na popełnianie błędów, sztuką zaś wiedzieć przy których błędach warto pozostać".
    i całkiem na serio, gdy pierwszy raz usłyszałam to zdanie byłam bardzo zdumiona o_O
    a kiedy to zrozumiałam, stwierdziłam, że to motto jest genialne, bo jego istota pozwala na wyjście poza swoje ułomności i uczynienie z nich atutów. przygoda z tutkami nie była dla mnie zadowalająca, wręcz przeciwnie - szlag mnie trafiał, że mi to " nie wychodzi" tak jakbym chciała. zaczęłam wtedy dążyć do doskonałości. tylko, że szybko spostrzegłam, że te "doskonałe" (na pozór) rzeczy nie zawsze mają ducha. bo przede wszystkim tworzenie ma sprawiać radość a nie stanowić walkę z samym sobą. wychodzi na to, że sztuka to radość ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. "Aby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu" (Edison) - i to właśnie jest kreatywność.

    Człowiek kreatywny potrafi przemienić przedmiot odrzucony, zapomniany czy niepotrzebny, w taki, który staje się piękny, użyteczny, wzbudzający zainteresowanie, a nawet podziw. Tak rozumiem kreatywność - to sztuka spojrzenia w sposób, który stwarza coś z niczego. Dlatego słowa Edisona są dla mnie inspirujące do tego, aby patrzeć na rzeczywistość wokół mnie właśnie tak i dokonywać nowych odkryć:

    - "tak!, z tych papierowych rurek będą lunety dla dzieci"
    - "ta doniczka to świetny abażur"
    - "z tych sprężyn od zegara zrobię świetną broszkę"

    Bądźmy twórczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. super! :) tak! Bądźmy twórczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. A. i Magda M. podajcie proszę Wasze adresy na maila: tutki@proteindesign.pl
    oraz wybierzcie co chciałybyście wypleść! dzięki za Wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spieszę, by powiedzieć, że właśnie odebrałam nagrodę :))))))))))))))
    i o mało nie posiadam się z radości tym bardziej, że dzisiaj są moje urodziny i to jest genialny prezent!!!
    jeszcze w tym tygodniu wytutkuję co trzeba i pochwalę się na fejsie :)
    i na blogu swoim pokażę co zrobiłam i reklamę Tutkom zrobię, bo im więcej ludzi o Was się dowie tym lepiej. przesyłam buziale :-****

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super się złożyło! Cieszymy się bardzo! Udanego tutkowania i spełnienia marzeń! :) czekam na zdjęcia gotowych wytutkowanych wyrobów :) pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń