środa, 30 października 2013

Łódź Design Fesiwal - Premiera!

Hej, od premiery na Łódź Design już co prawda minęła chwilka, ale dopiero odsapnęłam po wrażeniach. Było świetnie! Dzięki wszystkim za przybycie i wspólne tutkowanie!

Odwiedziła nas nawet kamera i był mały wywiad- link niebawem. Tutki prezentowały się myślę fajnie, a nastroje podczas tutkowania dopisywały. Magdalena Godawa niestety do nas nie dojechała, ale mam nadzieję, udało mi się godnie ją zastąpić. 
W niedzielę przed kolejnymi warsztatami w Niebostanie miałam okazję spokojnie przejrzeć wystawy-

chyba najbardziej utkwił mi w głowie blok Empatia oraz wystawa Hungry Planet fotografa Petera Menzel oraz jego żony Faith D’Aluisio. Projekt fotograficzny, który miał pokazać zwyczaje żywieniowe 30 rodzin w 24 krajach świata. Powstała seria na prawdę niesamowitych fotografii, oraz zbiór informacji, które każą nam spojrzeć inaczej na to, co codziennie stawiamy na naszym stole.


Niedzielne Tutkowanie było owocne- chętni dopisali i wyplatało się fajnie.

 Tutaj najmłodsza uczestniczka J
Do usłyszenia J
P.S. Dajcie znać, czy tutkowe prezenty już wyplecione!
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz